July 19, 2011
VLERA E MUAJIT SHA'BAN
Falenderimet i takojnë Allahut fuqiplotë, për të mirat dhe begatitë e shumta qe na i ka dhënë..
Dëshmojmë se ska zot tjetër që meriton të adhurohet përveq Allahut, të vetmit të pa shoq, dhe se Muhammedi a.s është rob dhe i dërguar i tij, paqja dhe mëshira e Allahut qofshin mbi të, familjen, shokët dhe mbi pasuesit e tij deri në ditën e gjykimit..
lëxues të dashur...iu keshilloj juve dhe vetën time me frikerespekt dhe devotëshmeri ndaj Allahut, sepse devotshmeria bëhet shkas qe të zbresin bereqetet, dhe që të na perfshijë rahmeti-Meshira e Allahut az-ze we xhel.
lëxues të nderuar ..
Këtu do të flasim pak rreth rëndësisë së këtij muaji, dhe se si duhet te veprojm gjatë ketij muaji duke u bazuar në atë qka na ka mesuar i derguari a.s...
Ashtu siq e dini , Allahu i LartëMadhëruar e ka lavderuar muajin ramazan ne kur’anin famëlartë ku ka thene:
{شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنزِلَ فِيهِ القُرْآَنُ} [البقرة:185]
Muaji i Ramaanit eshte muaji që në te (filloi të) shpallet Kur’ani
Gjithashtu është bërë e qartë se në muajin ramazan është një natë me më vlerë se sa 1000 muaj..
Andaj Ky realitet i shtyri muslimanët me herët por edhe tani ti kushtojnë një rëndesi të madhe këtij muaji duke e vequar me adhurime si: namaz, agjërim, dhënje të sadakës-lëmoshes, shkuarjes në umre e shumë e shumë vepra tjera të mira…
Mirpo Muhamedi a.s kur e vërejti këtë dukuri të veqimit apo dallimit të disa muajve ndaj të tjerëve tek njerezit, si p.sh vëqimin e muajit rexheb në xhahiliet- në kohën e injirancës, dhe në anën tjetër vëqimin e disa muajve tjerë qi i ka permendë Kur’ani famelartë që bëhej nga ana e muslimaneve, pas kësaj Muhammedi a.s deshi që ti vetëdijësojë besimtarët se të gjithë muajtë janë të vlefshëm, poashtu i misoi besimtarët se ka edhe muaj të tjerë qe duhet tju kushtojmë kujdes të posaqëm.
Lidhur më këtë transmetone Usame ibnu zejd ,r.anhuma ,se e ka pyetur të derguarin e Allahut duke i thënë: o i dërguar i Allahut, nuk të kamë parë të agjërosh në muajtë tjerë, siq po agjëron ne muajin sha*ban, e pejgamberi a.s iu përgjigj: ky është një muaj ndaj të cilit njerëzit janë të pakujdesshëm,muaj ky i cili ndodhet në mes të muajit rexheb dhe ramazan(aludon në muajin shaban), në të ngriten veprat tek Allahu tebareke we teala , dhe unë dua që të ngritet vepra ime duke qenë agjërues.
Pra nga ky hadith kuptojmë qartë se rëndesia e veqimit të ketij muaji me agjërim është ashtu siq e ka qartësuar i dërguari i Allahut, Muhammedi a.s. se për qdo vit në muajin sha*ban ngriten veprat tona tek Allahu, ndërsa paraqitja e veprave të robëve të tij bëhet në çdo javë në ditën e hënë dhe të enjëte.
Andaj për këtë shkak pejgamberi a.s thoshte:se ai dëshiron të ngritet vepra e tij tek Allahu xh.sh, duke qenë ai agjërueshum, sepse agjërimi kerkonë saber-durim të madh, e për ata që bëjnë saber Allahu xh.sh thotë:
إِنَّمَا يُوَفَّى الصَّابِرُونَ أَجْرَهُمْ بِغَيْرِ حِسَابٍ
ndërsa të durueshmive u jepet shpërblimi i tyre pa masë!”.(Zumer 10)
Lëxues të dashur!
Le ta dini se pejgamberi a.s e veqoi muajin sha*ban me agjërim dhe na mesoi edhe neve qe ti shtojmë adhurimet edhe më tepër si: me agjërim, me istigfarë-kerkim falje…etj.
Mirpo një gjë duhet ditur se pejgamberi a.s nuk e ka agjëruar muajin sh*ban të tërin, kështuqë ata të cilët dëshirojnë ta përcjellin këtë muaj me agjërim dhe kan mundësi ta bëjnë , le të agjerojnë e të përgatiten për muajin e bekuar të Ramazant .
Argumenti që tregon qartë se pejgamberi a.s nuk e ka agjëruar muajin sha'ban të terin është ky:
Transmeton Ajshja r.anha ku thotë:
Ka agjëruar pejgamberi a.s derisa kemi thënë se sdo ta prish më, dhe e ka prishur agjerimin derisa kemi thënë se nuk do të agjeroj më…nuk e kamë parë të dërguarin e Allahut ta ketë plotesuar ndonjë muaj me agjërim përveq ramazanit, dhe nuk e kam parë qe e ka shpeshtu agjërimin më shumë se sa në muajin sha*ban(transmeton buhariu1833 dhe muslimi1956).
Ndërsa ibnu rexhebi ka thënë se:agjërimi i sha*banit është më i vlefshëm se agjërimi i eshhurul-hurum, i muajve në të cilët është i ndaluar lufta,dhe agjërimi vullnetar më i mirë është ai që bëhet afër ramazanit, d.m.th para tij dhe pas tij, shembulli i këtij agjërimi vullnetar është sikur shembulli i syneteve para dhe pas farzeve, kështuqë këto vepra vullnetare janë plotësuese të mangësive që i kemi lënë në farze.
Lëxues të ndershëm...sa i perketë rëndesise së këtij muaji , gjithashtu bazohemi edhe në një transmetim tjetër ku pejgamberi a.s thotë:
: «يطّلع الله تبارك وتعالى إلى خلقه ليلة النصف من شعبان فيغفر لجميع خلقه إلاَّ لمشرك
Iu ofrohet Allahu tebareke we teala afer krijesave të Tij natën e mesit të muajit sha*ban, dhe i falë të gjithë robtë e Tij, me përjashtim të mushrikut – te atij që i I ka bërë shokë Allahut..
lëxues të dashur …ta dini se nëse dikush i lutet dikujt tjetër pos Allahut(me shenja adhurimi), ai veq I ka bërë shokë Atij.
Nese dikush i vizitonë varret e shenjëtorëve dhe kërkon ndonjë ndihmë nga ata (ndihmë që vetëm Allahu xh.sh ka mundësi tiav bëjë..) , ai veq i ka bërë shok Allahut xh.sh.
Andaj të jetë e qartë se për ata qe i bëjnë shok Allahut nuk ka falje, lidhur më këtë Allahu az-ze we xhel thotë:
إِنَّ اللَّهَ لا يَغْفِرُ أَنْ يُشْرَكَ بِهِ وَيَغْفِرُ مَا دُونَ ذَلِكَ لِمَنْ يَشَاءُ وَمَنْ يُشْرِكْ بِاللَّهِ فَقَدِ افْتَرَى إِثْماً عَظِيماً
4:48. S’ka dyshim se All-llahu nuk falë (mëkatin) t’i përshkruhet Atij shok, e përpos këtij (mëkati) i falë kujt do. Kush përshkruan All-llahut shok, ai ka trilluar një mëkat të madh.
Po ashtu duhet pasur kujdes, se nëse ne mes të besimtarëve ka armiqësi dhe urrejtëje, Allahu xh.sh nuk i fal derisa ata të pajtohen në mes vete…
Nuk na takon neve si besimtarë që të kemi armiqësi dhe urrejtëje në mës veti, njeherë e përgjithmonë duhet ti braktisim këto veti të liga.
Ne si besimtarë duhet ti pastrojmë zemrat tona nga çdo veti e keqe, si:përgojimi-bartja e fjalve, urrejtja ndaj besimtarëve etj…ne duhet të mundohemi në maksimum që nesër kur të dalim para Allahut az-ze we xhel,.të dalim me zemra të shëndosha ashtu siq përshkruhet në këtë ajet ku Allahu xh.sh:
يَومَ لا يَنفَعُ مَالٌ وَلا بَنُونَ،إلاَّ مَن أَتَى اللهَ بِقَلْبٍ سَلَيمٍ
26:88. Ditën kur nuk bën dobi as malli, as fëmijët.
26:89. (bën dobi) Vetëm kush i paraqitet Zotit me zemër të shëndoshë.
Allahu na bëftë prej atyre që e takojme Allahun az-ze we xhel me zemër që nuk bartë :inat ,zili,dhe mashtrim për askë prej muslimaneve ,,,amin…
Më të vërtetë zemrat tona e luajn një rol shumë të rëndësishëm në trupin tonë, dhe për këtë arsye ne duhet të kemi kujdes të madh për to, ti pastrojmë ato nga çdo veti e ligë, le ta mbajmë mendë thënjen profetike ,ku pejgamberi a.s thot:
ألا و إن في الجسد مدغة إذا صلحت صلح الجسد كله و إذا فسدت فسد الجسد كله ألا و هي القلب
A nuk është në trup të njeriut një pjesë mishi, nese ajo eshte e shëndoshë(në rregull) i tërë trupi është i shendoshe, ndërsa nese ajo është e prishur e sëmure, i tërë trupi është i -i sëmurë... e ajo është Zemra
Sa i përket definimit të zemrave, dijetarët i kanë ndarë në 3 grupe:
1.zemra të shëndosha: këto janë zemrat e besimtarëve, ato që e adhurojnë Allahun sinqerisht, e duan Allahun me një dashuri të vërtetë, nëse e bëjnë ndonjë gjë e bëjnë vetëm për Allah, nëse urrejnë diqka e urrejne vetëm për Allah, nëse japin nga pasuria e tyre , e japin vetëm për Allah ,e nëse nuk japin gjithashtu e bëjnë për Allah..etj..
2.zemra të vdekura: këto janë Zemra të atyre që pasojnë epshet e tyre, nuk i friksohen dënimit të Allahut dhe as hidhrimit të Tij, nëse dojnë diqka ,dojnë ngase epshi i tyre iav kërkon atë, e nëse urrejnë diq , urrejn të shtyrë nga epshi i tyre...këto janë zemra që adhurojnë tjetër kënd pos Allahut...pra e favorizojnë epshin e tyre dhe e ndjekin rrugën e shejtanit... Allahu na ruajt prej ketij lloji të zemrave...Amin.
3.zemra të sëmura: ky lloj zemrave është i pajisur me dashuri ndaj Allahut dhe botës tjetër ne një anë , ndërsa në anën tjetër , epshet dhe pasionet lëjnë gjurmë në to, duke u dhënur shumë pas kësaj bote kalimtare ..Andaj këto zemra janë në sprovë se cilën rrugë ta zgjedhin, ose dashurinë ndaj Allahut dhe botës tjetër, ose dashurinë ndaj kësaj bote kalimtare, mirpo këto zemra ka mundesi të shërohen, sikurse i sëmuri që është afër shërimit, shërohet, dhe ka mundësi të vdesin, sikurse që i sëmuri që është afër vdekjes që si bënë dobi as një medikament apo mbikqyrje mjekësore.
lëxues të nderuar, para se ta perfundojme këtë temë , dëshirojmë tju njoftojmë se ekzistojnë disa hadithe të dobta, sa i prërket natës së mesit të muajit sha*ban, ku preferohet të falet namazi prej 100 reqatesh…hadithet që flasin për këtë janë të dobëta dhe nuk kanë ndonjë bazë.
- Gjithashtu nga risitë është të vëqohet nata e mesit të muajit shaban me namaz e dita me agjërim…
- Nga risitë gjithashtu është falja e 6 reqateve namaz me nijjet-qellim të shtyrjes se belasë,zgjatjes së moshes,
-prej risive është të këndohet kaptina jasiiiin.
Për këto të fundit imam Gazali në ihjaa ka thënë: se këto transmetime rreth namazeve gjenden në librat e sufive( mistikëve) të mëvonshëm, nuk kam gjetur ndonjë zingjirë apo lidhje të vërtetë për to nga sunneti, e vërteta është se ato janë të shpifura…
Prej gjërave më rëndësi për tu cekur është edhe kjo, pejgamberi a.s ka ndaluar tia paraprijmë ramazanit me agjërim një ditë apo dy.
lëxues të nderuar, le ta adhurojmë Allahun ashtu siq ai na ka mësuar në Librin e Tij Kur*anin.
- Ashtu siq na ka ardhur qartë në sunnetin e pejgamberit a.s, të halifëve të drejtë, dhe të atyre që erdhën pas tzre .
Besimtarë të ndershëm….
-Dijeni se dita e xhuma është me e mira prej ditëve tjera,
-Muaji ramazan është me i miri prej muajve tjerë,
-Nata e kadrit është me e mira prej netëve tjera,
-Mesxhidul-harami(Qabëja) është me e mira prej xhamive tjera,
-Xhibrili a.s është me i miri prej mëlaikeve tjera.
Ndërsa Muhammedi a.s është zotriu i pejgambereve, dhe njëkohesisht edhe i gjith njerëzve, pa e llogaritur këtë si mburrje për të…
Le ti dergojmë salavat pejgamberit a.s, në këtë ditë të bekuar, duke shpresuar në shefaatin( ndërmjetësimin) që na ka premtuar, në atë ditë të caktuar…Amin
E përgaditi dhe pershtati ne shqip: Islam Hasani
Burimi: Islamway.com
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.